A Japán cég három fejhallgatót és két új monitort jelentett be, melyek mindegyike a gamerek igényeire lett szabva.
Az Inzone név alatt futó széria első termékei a H3, H7 és H9 elnevezésű fejhallgatók, melyek mindegyike 3 dimenziós, térhatású hangzással van felszerelve, valamint saját szoftver jár melléjük, amivel a teljes hangprofil és számos hardveres beállítás is személyre szabható. A szoftveres támogatás azonban csak PC-n elérhető, a két drágább modell esetében ezt PS5-ön a Tempest 3D audio technológiával való kompatibilitás váltja fel.
A legolcsóbb, 40 ezer forintos árcédulával ellátott H3 például nagytestvéreivel ellentétben vezetékes, a H7 már vezeték nélküli, elég combosnak mondható 40 órás üzemidővel és gyorstöltés funkcióval, ami az ígéretek szerint 10 perc alatt 1 óra üzemidőd pumpál a fülesbe, mindezt a már borsosabb, 92 ezer forintos árért. Végül, de nem utolsósorban a H9 képviseli a csúcskategóriát, 120 ezer forintos áráért cserébe a H7 tulajdonságain felül aktív zajszűrést, műbőr fülpárnákat és világítást is kapunk, igaz ennek ára az üzemidő kárára megy, hiszen a H7 40 órája helyett, a H9 „csak” 32 órával szolgál egy töltéssel.
A fülesek mellett a Sony két monitort is bejelentett, az M3 ára egyelőre titok, bár feltehetően olcsóbb lesz, mint az 1099 eurós árral ellátott M9. A monitorok egységesen 27 hüvelykes, 16:9-es képarányú IPS LCD technológiával jönnek, 1,07 milliárd szín megjelenítésére képesek és 1 milliszekundumos késleltetést ígérnek. Az M3 csak Full HD felbontást kap 240 Hz-es képfrissítés mellett, valamint Display HDR 400-as tanúsítványt, az M9 ezzel ellentétben már 4K felbontást és 144 Hz-et kap Display HDR 600 tanúsítvánnyal.
Az M9-ben továbbá Full Array Local Dimming is helyt kapott, így biztosítva a játékok tökéletes kontraszttal történő megjelenítését, az FPS dropoktól pedig az Nvidia G-Sync kompatibilitás véd, vagyis a monitor automatikusan állítja képfrissítési frekvenciát az FPS szám függvényében. Ja igen, és beépített hátsó LED világítást is kapott az M9.
Akárcsak a fülesekhez, a monitorokhoz is jár PC-n a minden perifériát varázsolni képes szoftver, PS5-ön pedig két funkcióval kárpótol minket a Sony. Az egyik az Auto HDR Tone Mapping funkció, ami automatikusan optimalizálja a HDR beállításokat a PS5 érzékelésekor, a másik pedig az Auto Genre Picture Mode, ami a filmes és gaming tartalmak váltásakor lép érvénybe, ezzel igazítva a megjelenést mindig az épp nézett tartalomhoz.
Forrás: Sony